Sunday, June 20, 2010

BBQ lagi

Semalam akak aku buat bbQ lagi. Aduh, baru bulan lepas buat bbQ, bulan ni buat lagi. Ade ape2 ke ni? Cam pelik gak nih. Ke nak pindah umah baru? Dah siap renovate ke? Aku malas nak tanye banyak masa dia call suruh aku pegi umah dia. So, aku pegi jer tanpa banyak tanye.

Malam tadi baru aku tau, ade birthday rupanye. Anak saudara kakak aku punye birthday (anak saudara husband dia). Birthday party tu buat kat umah akak aku. Owh..patot la. Ok, whatever. Yang penting aku boleh makan2 bbQ lagi.

Bulan lepas Encik Kuneng tak dapat datang. Ade "masalah teknikal". Tapi kali ni, si dia ade bersama. Hee~~ ^^

Ape lagi, sama2 la bakar ikan ayam semua tu. Happy dapat spent time ngan dia. Suke tengok dia makan banyak (sampai perut bertambah muncit). Hahaa~~ ;DD

Punye la syok mem-bakar, sampai pukul 1pagi. Pastu tolong akak kemas2. Pastu balik umah, dah pukul 2pagi. Aduh..penat giler. Naseb baek arini tak keje.

TQ coz menemankan saya ber-bbQ (sambil2 mengenyangkan perut awak. Hahaa~~ ;DD )


.

No comments: