Saturday, July 3, 2010

My First Off Day-Saturday

Harini hari Sabtu pertama yang aku tak keje. Office aku ni bukak setiap ari Sabtu. Mase aku jadik Chambering Student dulu, setiap hari Sabtu memang kena keje. Kecuali kalo ari Sabtu ade public holiday. Time tu hepi lah, coz tak payah keje ari Sabtu.

Bagi yang dah lepas probation period (dah confirm), baru masuk rotation. Maksudnye, ade giliran masing2. Tak perlu keje setiap hari Sabtu lah.

Dan harini, Sabtu pertama yang aku off. Bukan sebab ade public holiday, tapi memang aku off. Aku dah masuk rotation, dan aku keje Sabtu minggu ke-dua. So, minggu depan baru keje.

Dekat tengahari baru aku bangun. Pedulik hape aku. Yang aku tau, aku penat dan aku nak tido puas2. Esok pun boleh tido puas2. Biasenye satu hari je yang aku boleh tido puas2 dan bangun lambat, i.e. hari Ahad.




Bahagia betul aku harini. Dah lama tak tido puas2 macam ni. Tanpa gangguan bunyi alarm clock! Hee~~ ;p



.

No comments: