Saturday, April 16, 2011

Rest In Peace

Semalam balik dari keje, terus bukak laptop dan bukak facebook. Terus ke page junior aku yang hilang haritu. Kat Wall beliau penuh dengan ucapan rest in peace, god bless you, dan macam2 lagi. What? Seriously? Confirm ke? Apa yang dah berlaku? 

Aku balik keje lambat. So, tak sempat tengok berita, dan tak baca paper pun. Aku godeh2 Wall facebook tu, dan try Google. Rupa2nya mayat seorang lelaki telah dijumpai di bawah jambatan Pulau Pinang, dan dipercayai itu adalah mayat junior aku tu.

MasyaAllah..sungguh tak percaya dengan semua tu. Walaupun sebenarnya dah boleh agak.

Semoga roh beliau bersemadi dengan aman. Semua yang berlaku pasti ada hikmah, dan pasti ada sebab mengapa beliau bertindak sedemikian rupa. Suatu kehilangan yang sangat…emm..tak tau nak cakap camane. Sebab beliau seorang yang sangat pandai, cemerlang akademik. Sangat baik hati. Dan masih terlalu muda. Peguam muda yang bagi aku sangat berbakat dan ada masa depan yang cerah. Walaupun tak berapa rapat dengan beliau dan pernah bekerja sekejap jer ngan beliau, tapi tetap rasa kehilangan.

Rest in peace, Thilagumaran Suppramaniam.


Klik untuk berita : 



* p/s : sedih bila baca status beliau yang cakap beliau sangat gembira dengan sambutan harijadi beliau, hampir 2 minggu sebelum kejadian. dan lagi sedih bila baca ucapan2 R.I.P kat Facebook beliau.


.

No comments: