Monday, March 5, 2012

[MOVIE] Adnan Sempit 2.

Hari Rabu lepas pegi tengok wayang ngan Encik Tunang. Eh, hari Rabu lepas?? Baru sekarang nak cite kat sini. Yer, sila ambil makluman, bahawa tuan punya belog nih dah berada dalam mood BRIDEZILLA. Memang takde mood langsung nak update blog. Mood sekarang hanya nak siapkan wedding thingy.


Ok, berbalik pada tajuk.


Trailer.




Aku rasa cite Adnan Sempit 2 nih kurang best lah berbanding Adnan Sempit yang first. Kadang2 aku rasa ntah pape jer. Part yang paling buat aku geli geleman, sebab gedik sangat lah si Adnan ngan Nadia. Awat gedik sangat?


Ok, ber-PAPA-MAMA tu, boleh diterima lagi kot. Walaupun yang tu pun aku dah rasa over. Tapi yang tak boleh blah, kenapa over sangat gedik? Aku rasa kalo tak gedik2 camtu lagi best kot movie nih.


Motif filem Adnan Sempit 2? Ntah. Ntah pape jer.


Ape2 pun, boleh la jugak buat aku ketawa. Lawak memang lawak. Eh, mane tak lawak kalo Shaheizy Sam yang berlakon. Btw, terserlah betul ke-bulat-an dan ke-muncit-an Shaheizy Sam kite nih. Especially pipi and perut. Ape cite yer?



Ok bye.




.

No comments: