Sunday, April 29, 2012

HIV Test + Borang Nikah : Done.

Minggu lepas sangat busy.


Rabu, 25.04.2012.


Pagi, pegi buat HIV Test. Kat Klinik Kesihatan Tebrau. Lagi sebulan lebih nak kawen baru terhegeh2 nak buat HIV test, kan. Bukan ape. HIV test ni on weekdays jer. Aku malas nak apply cuti.


End up, last minute baru buat.


Encik Tunang balik lagi, so dia la yang temankan aku pegi sana.



Done!


Then sambung buat invitation card. DIY sendiri jer. Next entry aku reveal ea.


Encik Tunang plak pegi Kota Tinggi, pegi uruskan kebenaran kahwin. And yess~ permohonan Encik Tunang untuk berkahwin di luar kawasan telah dibenarkan. ;)


Pastu petang pegi kurier barang kat akak kat kampung. Borang nikah + kad jemputan + baju & tudung untuk akak. Dah dekat pukul 7malam baru sampai kat tempat kurier tu. Haa...kalo sape2 (kat JB) yang nak kurier barang lambat, boleh pegi kat GDex kat Taman Gembira. Diorang open sampai pukul 7malam. Tapi dinasihatkan pegi sebelum pukul 6.30petang. Coz diorang nak proses lagi barang kita tu.


Biasanya office aku kalo ada dokumen yang urgent nak kurier & tak sempat kurier sebelum pukul 5pm, kitorang hantar terus kat sini jer.


Alamat :
73, Jalan Riang 21,
Taman Gembira
81200 Johor Bahru, Johor

Website :
http://www.gdexpress.com/network.php?id=1 





Borang nikah tu aku mintak tolong akak aku pegi hantar kat Pejabat Agama Besut. Kalo aku nak balik, memang takde masa lah. Susah duk jauh nih. Nasib baik ada akak yang boleh diharapkan. -.-'


Malam plak pegi hantar Ecik Tunang kat airport.



 hok aloh. 6 ketul jah cheesy wedges.
Adakah sebab KFC kat airport, so kuantiti pun kecik? -.-
Keju jer banyak. huh.



 Encik Tunang punyer. Aku rembat seketul ayam.
Errr....ke manakah menghilangnyer diet miet?
Dah la makan cheesy wedges ngan keju yang tersangat banyak. :')



Sempat lagi ber-on9?


What a tired day! [x_0]


Tapi syukur sebab banyak benda telah settle dalam masa 1 hari tu. HIV test + kebenaran kahwin Encik Tunang + DIY kahwin + pos kad kahwin, borang nikah & baju kat akak. Nasib baik aku apply cuti 1 hari. Walaupun nak buat HIV test tu sekejap jer. Saje ambik cuti 1 hari, untuk uruskan hal2 kawen ni.


Borang cuti telah selamat dihantar oleh abang ipar hari ini. Harap2 takde la yang tak complete ke, tak cukup dokumen ke. Harap2 seminggu lagi boleh collect kebenaran tu. Amin....



*p/s : 33 more days. [x_O]


.

No comments: