Tuesday, March 12, 2013

Voucher RM50


Minggu lepas terima ini dari Padini ===>>>> 





Aku ingatkan voucher diskaun macam tahun2 lepas. Biasanya every year akan dapat voucher diskaun 30%. Tapi bila tengok betul2........woaahhhh? Voucher RM50?? Diskaun RM50???

Teruja dah. Sebab banyak jugak diskaun RM50 tu. Tapi....bila tengok jumlah yang aku belanjakan sepanjang jadi ahli, terus rasa macam....ya Allah.....banyaknya duit aku dah habis kat sini. Voucher ni pun sebenarnya point yang aku kumpul selama aku membeli belah kat sini. 


Mungkin bagi korang RM941.50 tu takde la banyak sangat bagi amaun shopping.
Tapi bagi aku, banyak dah tu.
Sebab ini baru satu kedai. Bagi aku, dah cukup banyak bagi satu kedai.


Bila aku tunjuk kat Encik Suami penyata ni, geleng2 jugak kepala dia. -.- 

Yerlah...dah baju keje, seluar keje, kasut keje, kasut jalan2, flats, high heels, beg keje, beg dinner, beg hantaran, t-shirt aku, t-shirt Encik Suami, sunglasses, (dan macam2 lagi) beli kat sini, mau nya tak banyak duit habis kat sini. -.-

Tapi ralat jugak la. Sebab baru seminggu dua sebelum tu, aku beli clutch untuk dinner. Sebelum beli clutch tu, ada jugak aku ternanti2 voucher dari Padini sampai. Yerlah, kalau ada voucher diskaun kan dapat berjimat. Tapi bila check kat peti surat, takde pun voucher ni sampai. So, aku beli jer tanpa voucher tu. Kalau tak, dah boleh jimat RM50 untuk beli beg tu. -.- 

Takpe la. Rezeki aku kat benda lain agaknya. 



.

No comments: